Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, July 13, 2008

penantian kepada sebuah pengakhiran..

penantian tu memang satu penyeksaan..cukup terseksa..cukup menderita untuk kita mencapai sekelumit rasa bahagia..herm..tak boleh ker kita rasa bahagia je memanjang tanpa perlu menharungi segala perit jerih?sem ni sem last aku sebagai pelajar..lepas ni aku dah bukan pelajar lagi..harap2, aku lepas la sem ni..aku dah letih rasanya nak terus belajar..ramai orang kata, zaman bergelar pelajar ni la zaman yang paling best..aku akui, memang best. tapi, ada jugak part yang tak best. mmg semua benda dalam alam ni ada kebaikkan dan keburukkanya yang tersendiri. kan?

sekarang ni, aku tengah bersiap untuk ke pahang. projek dgn MB pahang, dato seri adnan yakob masih belum selesai walaupun kami semua dah lulus studio dgn gred yg membanggakan..aku harap, apa yang kami buat ni dapat pengiktirafan dari pihak UiTM, JPBD Pahang dan juga Majlis Daerah Lipis..bukan apa, lepas ni aku kan dah nak keja. dgn adanya surat sokongan dari pihak2 ni, ada la jalan aku nak masuk dalam kerajaan..huhuuhuh..Amin.

No comments: