Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, October 15, 2009

TRUST....NOBODY..!!!


TRUST NOBODY...korang faham kan apa yang aku cuba sampaikan kali ni?xlebih dan xkurang, inila apa yang aku rasa sekarang...hurm...memang rasa macam-macam bila seolah kita dikhianati..he..baguslah, sekurang2nya, aku dah mula sedar, even org tu kawan lama kita pun, kita mmg xleh nak percaya kat dia..

Perangai bermuka2 ni memang dah sinonim dengan bangsa kita gamaknya..kenapa perlu nak bermuka-muka ek?kenapa xnak berterus terang apa yang xpuas hati?kalau terus macam nie, bila masa orang yang selalu wat orang lain terasa hati akan sedar?huh!aku mmg jenis yang simple...kalau aku xpuas hati, aku akan cakap ja kat org tue..kalau dia nak benci aku lepas tu, itu hak dia..aku dah cuba utk betulkan dia dari terus wat silap dan dibenci oleh orang ramai..aku penah pesan pada kawan aku, kalau ada org yang kata kat aku di tempat kerja, tolong bagtau aku..mungkin betul aku wat silap..kalau diorang xtegur aku, sampai kesudah aku akan terus lakukan kesilapan yang sama...still do da same thing again..again..and again..hurm..ada ka orang nak tegur aku kalau aku wat salah di tempat kerja?

Kepada staff MOPD, kalau ada korang terbaca tulisan nie, n u think i have made a some mistake, PLEASE...guide me..im a new person in ur 'family..'

2 comments:

Unknown said...

b, cmna nk bg blog kita ada benda2 kat tepi2 mcm kt blog b tuh?blog bby sunyi sgt la...huhu...

Lieya said...

Kadang2 ade kawan yg terlalu menjaga hati kite hinggakan kite wat salah pun dia biarkan pasal takut kite terasa, dannnn memang ramai manusia yg jenis bermuke2. Sejak azali begitu. So pandai2 la mencari kawan yg benar2 menjadi kawan bukannye lawan.