Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, May 13, 2009

Aku dan FIZIKAL..



Mesti korang pelik kan kenapa aku letak pic ni?apa kena mengena tempat ni dengan fizikal?hehe..sebenarnya, ni pic tasik melati.salah satu tempat peranginan di perlis nie...tempat ni juga dah jadi tempat aku untuk wat latihan fizikal tau dalam erti kata yg mudah, mengempiskan segala lebihan yg dah mula timbul kat fizikal aku..huhu..aku igtkan, dengan traning badminton jer, leh la kekalkan bentuk badan..tpi xleh rupanya..kena jogging juga..ni la akibatnya kalau dok umah famili n kampung sendiri..asyik nak makan jer...xkira masa..bleh dikatakan, gaji aku byk dibelanjakan utk menikmati makanan..yela..dulu time student, tingin bebenor makan makanan yg best2.mcm pizza, kennyrogers, ayamas,big aple n lain-lain la..tpi time tu aku student..mana mampu nak makan benda2 tu suma..harapkan kekawan serumah la bawak balik yg belen2 diorang makan masa dating jer..dpt la merasa skit..thanks to zul, topek n mat kelate yg selalu bawak balik benda makan best2 utk dikongsi dgn budak yg x berduit mcm aku nie...

1 comment:

aku said...

btol3
dlu mase belajar teringin sgt2 nk mkn bnda 2 bnda ni tp xdpt sgt
bile da keje ni gaji spend utk sume bnda mkn jek
last2 bdn kembang semangkuk
huhu..cedey seh