Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, July 24, 2009

Bilik Orang bBujang....

Ntah kenapa, tetiba ja aku rasa mcm bersemangat ja nak kemas bilik. mungkin sebab aku rasa bilik aku ni dah semak sgt kot..aku pun xigt la bila last aku kemas bilik..huhu..lagipun, aku jarang ada kat umah..siang keja..malam lak aku dok pi traning..hurm..aku rasa, bilik aku ni dah xlayak diduduki oleh mahkluk yang bernama manusia..huhu...so, aku ubah la apa2 yang patut..pic kat bawah ni hasil aku decoration tadi..(pic sebelum decoration aku xleh tunjuk sebab nanti korang konpius samada tu bilik manusia or sarang tikus..hik2!)


3 comments:

CtiKuscoMel said...

Bila nk tunjuk bilik kelaminnye???Haahahaahahaa..

RieDer said...
This comment has been removed by the author.
RieDer said...

hahah!ada ka nak tgk bilik kelamin..huhu..tu di bawah adult contents..hehe..nanti dah siap bilik, zam tunjuk...huuuuuu