Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, June 13, 2010

Im Back....!!!!

Hoh?!masih wujud rupanya blog aku nie...blog yg aku buat masa aku belajar di uitm shah alam...aku igtkan blog ni dah xwujud lagi...aku pun xpunya kesempatan untuk menulis entry2 baru...betul ke xsempat?ke aku yg dah mula rasa malas nk update blog aku?hurm....xtau la...

Sekarang ni, aku dah ada di Langkawi...Alhamdulillah...berkat kesabaran aku, berkat ketabahan aku (walaupun dulu aku hampir putus asa), akhirnya, aku dah berjaya dapat kerja...kerja dalam bidang yg paling aku minat..yola...apa lagi kalau bukan perancangan bandar dan wilayah...hehe...diam xdiam, dah hampir 2 bulan aku jadi pekerja disini...sebelum aku lapor diri, aku selalu terpikirkan mcm mana aku nk hidup kat sini...mesti aku boring gila...mesti aku xda kawan..hehe..tapi rupanya, tu langsung xmenjadi masalah...aku xsempat langsung nak rasa boring kat sini...aktiviti terlalu banyak...sampai kadang2, xterkejar aku..huuuu

kawan2?hehe...aku ada 4 org kawan yg mmg aku leh anggap famili aku kat sini...kenal diorang pun kat sini jerk...tapi kami rapat mcm kami dah lama kenal...harap2 hubungan yg dibina ni kekal la sampai kami pencen...huuuu....30 tahun lagi oooo nak dok sini...kepada Faiz, Wan, Nad and Sarah, terima kasih sb sudi berkawan dgn aku...terima kasih semua.....i love u all....muah!











2 comments:

nadiaayusaleh said...

THANKS 2 U 2...a lot of thanks....n smoga hubungan kita2 semua trus berkekalan tanpa sebarang prasangka dari mata2 yg memandang...

love is forever said...

tahniah dah dpt kerja..keep a good work