Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, July 28, 2010

finally....the times has COMING...

Hurm....akhirnya...mungkin dah sampai masanya semua ni berakhir...mungkin juga dah sampai masanya kami semua mula mengorak langkah sendiri..mencari haluan yg pastinya berliku duri...apa yang paling dirisaukan, telah menjadi suatu realiti..hampir realiti..susah betul nk gambarkan dengan kata-kata...berat lagi mulut untuk menutur bicara..tapi kalau begini la keadaannya, aku rasa, kami sudah BERSEDIA...

Perit untuk menerima hakikat, sebuah perhubungan yg dijangka akan mewarnai kehidupan harian disini sudah mula goyah...masing-masing sudah mula menunjukkan reaksi...masing-masing sudah mula menunjukkan siapa yg harus disingkirkan...heh..manusia-manusia...cukup pandai mengatur langkah...cukup bijak bersandiwara..aku cuma pemerhati yang bebas...mungkin, perkara ini sedikit sebanyak menguris perasaan aku sendiri..hurm.....aku dah bersedia...aku yakin, mereka semua juga telah bersedia...

No comments: