Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, March 29, 2008

kejatuhan..

herm..pernah ke korang rasa, bila korang dah smpai satu tahap, korang rasa down sgt2..?pernah x? tula yg aku rasa skang nie..bgi yg xkenal aku, aku ni player badminton..dulu masa aku mula main, aku punya matlamat hanya satu..nak capai satu tahap yang tertinggi dalam badminton..xkirala skill ker, fitness ker, semangat ker dan lain-lain lagi..aku terpikir, naper aku dah semakin down..ke sebab aku dah smpai tahap limit badan aku? mustahil..masih byk lagi benda yg aku kena capai..xkan smpai kat cni jer tahap kemampuan aku..?badan aku dah xmampu lagi ker?skang ni, dah ramai org cuba nak dahului aku..salah aku jugak sebab seolah2 pandang rendah tahap kemampuan diorang tue..he..aper2 pun, aku bangga dgn diorang yg cuba nak atasi aku..nak xnak, aku yg terpaksa upkan level aku..baru la diorang xkan leh atasi aku..

No comments: