Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, March 13, 2008

Ketidakseimbangan Emosi

herm..lain macam jer tajuk blog aku kali nie,,bukan apa, aku pun rasa mcm minggu ni minggu org hilang pertimbangan..minggu orang xkenal sapa kawan, sapa lawan..studio cara studio..semua nak mengamuk..aku pun termasuk dalam golongan org yang mengamuk tue..aku mmg panas baran..aku mengaku..suma org kata aku ni panas baran..tpi aku panas baran bersebab..aku panas baran sebab nak melindungi SESUATU..mungkin org akan kata aku cuba untuk lindungi EGO seorang lelaki..herm..ntahla.aku pun xtau aper yg aku cuba lindungi sebenarnya..aku xpasti aku lindungi hak aku ataupun orang lain.aku bukan nak jadi hero..xterlintas langsung..aku cuma rasa benda ni perlu utk buka minda seseorang..

walaupun aku panas baran, tpi aku dikurniakan dengan sikap sabar yang cukup tinggi..kenala sedar, junggle law xpernah wujud lagi zaman skang nie..tpi kadang2 tu, biarlah buku bertemu ruas..baru org akan sedar langit tu tinggi atau rendah..kadang2, sikap baran tu mmg patut ada pada sesetengah individu..org yang berada di sekeliling org yg baran ni kena sedar, baran dia wujud utk MELINDUNGI..bukan untuk MENYAKITI..

aku pun bukan suka2 nak membenci orang..ada sebab aku benci orang..org nak benci aku, benci la..aku pun kena sedar yg diorang pun ader sebab untuk membenci aku..kan?mau x mau, aku kena hadapi semua nie..bak kata org2 lama,,'tarik rambut dalam tepung, rambut xputus, tepung pun xberselerak..'.korang paham kan?

1 comment:

Maza's said...

apa dia maksud tu tarik rambut dalam tepung tu......xpaham2....