Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, January 8, 2009

Streamyx in da house..!!!

Hehehe..finally, rumah aku kat kg dah ada internet...leh la update blog selalu..hurm..tpi tula..bertugas sebagai manager ni mmg memenatkan..terkejar sana..terkejar sini..bila uruskan company yang berorientasikan MONEY, apa yang paling penting untuk dijaga adalah CLIENT..mcm2 peragai diorang nie..kadang2, call aku tengah2 malam..bukan diorang xtau time tu bukan time keja..mcm nak je aku offkan kedua2 hp company nie..baru pueh hati..tapi, layan peragai orang2 mcm ni, best jugak..hehe..dapat belajar bahasa perlis (bukan aku xpandai, cuma xberapa mahir)..sejak keja ni, aku dah tdo awal..cuma malam ni jer aku xleh tido..(teruja sb dah ada internet kat umah..)hehe...okla..so, sesapa yang nak berbual secara direct dgn aku, leh add aku di ym..ni id aku..(inkaysrider84@yahoo.com.my)..nanti aku tulis lain..dah ngantuk nie..

No comments: