Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 19, 2008

menghitung hari...

Mengitung hari...detik demi detik...lalalala...(lagu kris dayanti, tapi aku xigt lak lirik lagu dia,,).xpala..bukan nak citer pasal lagu tu pun..herm..aku skang ni dah abis final exam..exam terakhir aku sebagai pelajar (harap2, lepas la semua). so, skang ni, aku cuma menghabiskan masa-masa terakhir aku sebagai seorang pelajar. bukan tidoq jer..kena repair tesis la..huhu..27 hb ni hantar..lepas tu, aku akan balik ke perlis..tak sabar pun ada..lagipun, aku ada friendly game kat sana..(badminton). xtaula mcm mana..main je la..hahah..aku xder idea nak menulis ni sebenarnya..aku cuma kebosanan.rumah aku tinggal berdua ja nie..huhu..yg sorang tu lak, kerja kat 7e. so, tinggal la aku keseorangan..huhu..nak wat mcm mana..dok jela sorang2..

Sekarang ni, aku rasa mcm aku dah dapt sesuaikan diri dok sorang2..mmg susah nak sesuaikan diri dengan kesunyian nie..tpi, satu jer prob aku..aku ni jenis suka bercakap..tpi tula..nak ckp dgn sapa ek..hurm..nak ckp dgn kucing, kang org ckp aku ni gila lak..nasib baikla budak2 kelas aku selalu online..tu yg aku kacau diorang tu..antara mangsa2 yg selalu aku ajak bersembang dalam ym adalah Ayu, Kak Ruzi, Jitegha Blogger, Suria (bukan suria perkasa hitam, tpi Suria Erwin) dan x ketinggalan, ct aishah. tpi, kdg2 diorang pun lyn aku.huhu...time tu aku mula la xsenang duduk..nak keluar merayap, xder member lak nk diajak kuar..aduyai..last2, terpaksa la aku ddk juga kat umah..wat la apa2 yg patut..dah xlama dah nie..aku dok hitung2, ada lagi dalam 5 hari sebelum kedatangan 27 hb..yezza!xsabarnya..hehe..


No comments: