Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, November 10, 2008

V.I.V.A Part 2

Pertama sekali, aku nak panjatkan kesyukuran kepada Illahi..kerna dengan limpah kurniaNya, aku dah LULUS tesis...hehe..Alhamdulillah..aku baru balik dari viva ni.ketaq kepala jugak la tadi. macam-macam soalan yang ditanya..dan macam-macam jawapan yang keluar dari kepala otak aku. yela..in order to defend my self and my thesis..hehe..last2, Tuan Syed wat pengumuman yang tesis aku diterima oleh jabatan.pergh!!!time tu rasa mcm nak melompat jer..nasib baik aku ni sopan santun..so, kenala jaga adab..hehe..

Bila aku lulus jer tadi, wajah pertama yang aku nampak, wajah emak aku..jap lagi nak call dia. nak bagitau khabar gembira nie..he..akhirnya, anak bujang dia dah abis belajar (harap2, exam lulus semua la). lepas ni, kalau org tanya dia apa aku wat skang, xla jawapan yang sama sejak 5 tahun lepas je dia jawab. asyik2 jawab 'anak aku yg tu do belajaq lagi..'.lepas ni dah kena tukaq statement la..tapi, kena cari keja dulu.baru leh mak aku wat statement..kang nanti dia ckp 'anak aku dok tidoq kat umah, menghabisnkan beras ja'..ekekeke..harap2 aku xlah mcm tu kot..aku nak kena keja ni..banyak benda yang tunggu aku. nak sara famili..nak sara adik perempuan aku yg comel-comel tu. nasib baik adik laki aku dah keja (polis),so xla rasa beban sangat.

okla..aku rasa, setakat ni je kot dulu..aku nak pegi makan la..lapaq gila nie..dari siang semalam aku xmakan..xder selera.penangan ViVa la katakan..hehe..

3 comments:

Noname said...

aku da lepas..yea..yea..aku da lepas viva..kuikui..

Tirana said...

Tahniah!!!! Segala penat lelah akhinya menampakkan hasil...Syukur alhamdulillah ye..

Unknown said...

hahahahahahahahhahahahaha.... abg z abg z (wek!!) kekekeekeke... ce wah dah lepas no VIVA... jgn dok ketaq kpala la sgt...ketag la tgn tu plak nak tibai shuttle cock plak!!!