Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, October 22, 2008

aku dan DIRIKU..

meminjam kata-kata Umar Al-Khatab, ' tidak akan merasa gundah seseorang itu walau sekalipun jika dia tahu apa yang dia cari..'herm..betul kan?kadang2, kita rasa gundah gulana..kadang2, kita rasa resah..sb kita xtahu ap yag kita cari..dan kita xtahu apa yang kita nak..hurm..manusia...kadang2, manusia xpenah puas dgn ap yg dia ada..sb tu la manusia masih tercari-cari..hm..mcm-mcm yang manusia cari..kekayaan, cinta, kasih sayang..hurm..

aku pun sama..masih lagi tercari-cari akan hala tuju diri..mcm-mcm yang aku cari. bukan sebab aku tamak or xpuas..sb aku masih lagi xder aper yg org lain dah ada..hurm..aper yg aku ada ek??ape ek aku ada???huhuhu!!!

No comments: