Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, October 6, 2008

aku dan KAWAN-KAWAN

1 Oktober 2008..pertemuan semula ataupun reunion telah berjaya dilakukan..he..terima kasih kepada NINI atas usaha yang dilakukan oleh beliau dalam mengumpulkan kami semua. walaupun cuma 13 org yg dtg, tpi pertemuan tu cukup bermakna. sejak tamat SPM 2001, ni la pertemuan yg pertama. he..dah ramai kawan2 aku yg dah kerja. yang dah kawin pun ada. bestnyer diorang..aku??belajar lagi la..xtaula bila nak abis..kalau xder aper2 hal, bulan 11 ni aku abis. dalam masa yg singkat tu, aku tgk, ramai budak2 kelas aku masuk polis (bagi yg lelaki) dan yg pempuan lak ramai masuk nurse. xpela..aper2 pun, tu rezeki diorang..kerja tetap lak tu..di bawah ni gambar masa reunion. hehe...chek it out!!

!

1 comment:

Maza's said...

cewah!!!! reunion plak dia.....