Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, October 27, 2008

Finally..


akhirnya...tesis yang selalu ni byk menghantui budak-budak TRP 08 dah pun siap..aku pun xterkecuali. walaupun pada mulanya aku dah give up, tpi atas semangat dan dorongan kawan2 seperjuangan telah banyak membantu aku. membantu menghidupkan semula semangat perjuangan yang berbaki sisa. terima kasih kepada semua kawan2 aku.

aku sebenarnya baru je siap printing tesis..sepatutnya, aku siap dalam area kul 10 malam..tpi, aku diduga sekali lagi. printer aku (pixma Ip 1000), tetiba je jammed. time-time mcm ni la dia nak jammed pun..puas aku belek printer tu..tpi ttp mcm tu jugak. nasib baikla ada kawan sebilik yang boleh bagi sokongan (bagi pinjam printer + ink).hurm..terima kasih yer zul. so skang nie, tesis pun dah siap..the next step is TAWAKAL..aku yakin dengan kuasa Dia. InsyaAllah, jika Dia berkehendakkan sesuatu terjadi pada aku, maka ia ttp akan jadi. Dia lebih tahu apa yang terbaik buat kita..aku xmenaruh harapan yang tinggi pada tesis ni. aku cuma nak hantar pada jam 0900 (28 Oktober 2008). tu je matlamat aku. lepas tu nak kena stadi utk profesional practise 29 oktober 2008.hurm..xtaula ap yg akan aku jawab nanti..huhu..

3 comments:

Unknown said...

wow!!!!!!! dah siap post entry pasal tesis dah...cepat gile update tesis....kakakakaka

Anonymous said...

b mucuk!!!!!!
bby tensen sbb b x letak nama bby!!
neway, do ur best!!!
i will alwayz b there for u...

is'na Sensei said...

salam...amboi
tgok tu dh merajuk sebab xletak name (bby)
hehehehhe